вторник, 15 июля 2014 г.

Вишиті ікони від дизайнера Стоянки Іванової із Болгарії

На мою думку на сьогодні найкращі схеми для вишивання Ікон створює дизайнер із Болгарії Стоянка Іванова
ось її сайт    http://www.solaria-gallery.com/gobelen/index.html
Я вишила декілька робіт по її схемам

Ікона Богородиці Казанська

180*240 знаків , нитки Фабрики ім Кірова,  металік Мадейра, хрестик
від себе добавила бісер, і робота стала занадто яскрава,та і підбір ниток був не вдалий

Надалі я притримувалась задуму дизайнера і більше не намагалась "покращити" схему,

Ікона Богородиці Іверська

240*320знаків
нитки ДМС, металік Мадейра, скляні стрази різних розмірів
півхрестик/петіт



 Пара ікон:
Ікона Богородиці Милостива та  ікона Спасителя

240*320, 43 кольори ДМС, металік Майдейра, стрази, напівхрест/петіт
Вишивала майже 18 місяців






Пара ікон Золоті
Ікона Богородиці Тихвинська та Ікона Спасителя

240*320, 41 колір ДМС, металік Майдейра, стрази, напівхрест/петіт-високий віллеровський стібок
Схема з частинами в різних маштабах
Шилося легко, але теж зайняло в мене від початку до закінчення майже 2роки








Якщо складеться в мене купити новий дизайн Ікони Спасителя "Бог є любов" який є парою до Ікони Богородиці Казанська -планую вишити ще пару робіт по схемам від Стоянки Іванової

3 комментария:

  1. Я захоплююся вашими роботами

    ОтветитьУдалить
  2. Добрий день.Мене звати Оксана. Я дуже вражена вашими роботами. Це така краса і такий труд. Я розпочала вишивати теж від Стоянки Іверську икону. І НЕ уявляю як її завершити. На вишивка напевно підуть роки

    ОтветитьУдалить